Saturday, January 24, 2009

Lonjakan Hatiku

aku.. byk perkara yg kufikirkan.. mcm2 yg terlintas... mengenai seorang gadis yg amat menarik.. menarik minat ku sejak pandangan pertama.. ramai yg bersuara tiada cinta pandang pertama.. aku akur dgn itu.. kami belajar bersama-sama.. baek nakal sudah aku tahu.. tapi yg memasrahkan si dia sudah berpunya.. buah hatiku sudah berpunya.. bukan olehku.. tp org lelaki yg sgt beruntung.. aku hanya redha da pasrah... aku doakan kebahagiaannya... setelah setahun lebih bersama.. aku dpt berita yg die sudah single mingle.. hatiku melonjak gembira.. tapi aku tak dpt ambil peluang ini utk meluahkan perasaan aku kerna si dia amat menyintai yg lama.. ditangisi akan pemergiannya setiap hari.. aku yg sepatutnya gembira akan tetapi sedih dgn hal ini.. ini kah yg dinamakan rezeki atau ini menandakan hati si dia hanya utk lelaki lain.. aku pasrah sekali lagi.. akan tetapi setelah sekian lama.. hubungan kami semakin erat.. erat sgt2.... tp aku masih bingung.. rupa parasku x seberapa.. perwatakan ku tidak lah menarik kerna aku takot dgn kegagalan utk menggembirakannya.. aku tidak tahu apa harusku lakukan.. mcm2 yg kufikirkan..

adakah si dia rapat dgn ku hanya sekadar memenuhkan rasa bosannya?
adakah si dia rapat dgn ku hanya utk melupakan masa silamnya?
adakah si dia rapat dgn ku kerna die juga berperasaan sama sepertiku?
adakah si dia rapat dgn ku hanya sebagai rakan?

Aku bingung!!.. bingung kerna memikirkan semuanya!!..

No comments:

Post a Comment