Sunday, January 25, 2009

Terkilan

Tadi aku mencorak langkah dgn menghantar msg kepade si dia.. ku berfikiran positif dgn memikirkan si dia sedang menunggu msg dariku.. pabila ku hantarkan msg.. die membalas dan aku tidak nampak akan kerinduan dan penantian menunggu msg dariku... aku hampa.. kemudian die membahasakan dirinya dgn "aku".. aku amat terkilan kerna setelah sekian lama.. istilah " aku dan kau " sudah jauh meninggalkan kami.. aku terkilan dan tidak membalas msgnya dan dia tak memberikan respon... aku sedar.. yang dia tidak merindui aku mahupun mahu berkata-kata dgnku.. aku amat pasrah dan amat terkilan.. mungkin si dia mempunyai sebab2 tertentu yang tidak sempat dibicarakan bersamaku.. mungkin dia sudah mempunyai yg laen.. soalan2 kembali di otakku..
Mane pergi panggilan manja kite?
Mane kamu menghilang setelah sekian lama tanpa sebarang berita?
Kamu sudah ada buah hati kamu?
Adakah aku tiada tempat di hati kamu?
Adakah aku hanye tempat melepaskan kebosanan semasa di tempat kita belajar?
Mungkinkah family membuatkan kamu lupa akan aku?
Pemikiranku semakin kronik.. mungkin ku perlu bertenang da terus bersabar...

No comments:

Post a Comment